poniedziałek, 21 października 2013

Tabliczka mnożenia - mój pierwszy program

Scratch świetnie nadaje się do tworzenia pomocy edukacyjnych dla uczniów. A co uczniowie lubią najbardziej? Gry! Przedstawiam zatem moją pierwszą, skromną, ale własną, grę edukacyjną. Koniecznie dajcie znać, czy Wam się podoba. Testowana na własnych dzieciach: chłopaki wpadli zaraz na pomysł przerobienia jej, tak żeby uczyła też innych działań matematycznych. Jak dopracujemy resztę, to pokażemy. Zapraszam do zabawy! Wystarczy kliknąć obrazek, a gra pojawi się w nowym oknie.




8 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł na grę, dzięki której uczniowie mogą ćwiczyć tabliczkę mnożenia.
    Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gra i grafika. Dinozaur robi fajne minki (szczególnie przy błędzie). Mama mówi, że ta forma nauki tabliczki mnożenia przyda się zarówno mi jak i mojemu najmłodszemu bratu (co ma 6 lat).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla brata przyszykuję coś z Maksymem - on też ma 6 lat :)

      Usuń
  3. Marzena Lewandowska21 października 2013 18:58

    Jak dla mnie to czarna magia, tym bardziej jestem dla Was pełna podziwu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz, tabliczka mnożenia dla Pani Marzeny na pewno nie jest czarną magią. A w Szkole z Klasą nie takie cuda będziemy robić w tym roku :)

      Usuń
  4. Agnieszka, jaki super Dino! Ze wstydem przyznam, że kilka razy wyszczerzył na mnie zęby, ale dzięki temu szybko odświeżyłam sobie całą tabliczkę mnożenia po latach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Basiu, że nie bałaś się tych zębisk za mocno :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń