piątek, 1 listopada 2013

Po II module

Kuba - czy słoń nadepnie na robaczka?
Łukasz, Edwin i Kuba - testowanie gry dwuosobowej


W tym tygodniu odbyły się zajęcia dotyczące II modułu. Praca w grupie czwartkowej i sobotniej wyglądała trochę inaczej. Co zrobiliśmy w sobotę?
  • przypomnieliśmy sobie instrukcje z modułu I
  • stworzyliśmy drugiego duszka
  • nauczyliśmy się sterować duszkiem używając myszy
  • nauczyliśmy duszki mówić, myśleć i wydawać dźwięki
  • stworzyliśmy licznik gry
Praca w II module nie była do końca zgodna z kolejnymi krokami zaproponowanymi w materiale, ale wynikała z potrzeb kilku uczniów, którzy koniecznie chcieli nauczyć duszka skoków. W związku z tym na zajęciach udało nam się stworzyć aż dwie proste gierki: jedną wykorzystującą skoki oraz drugą w gonitwę duszków. Dodałam dziś zakładkę "instrukcje", w której wkrótce umieszczę materiały dla uczniów nieobecnych na zajęciach. Zajrzyjcie koniecznie również do galerii, bo i tam pojawią się nowe zdjęcia.



Zdjęcie: Agnieszka Rudzik-Sawicka CC BY-NC 3.0
Grafika: zrzuty ekranów z programu Scratch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz